ما خــــردادی آ ...

ما خــــردادی آ ...

 
ما خــــردادی آ ...  
 
مهربونیـــم .... ...............
 
چون قلبمون بزرگـــــــــــ ــــه
 
ما خــــردادی آ ...
 
حسود نیستیم ......... ...
 
چون دلمون بزرگـــــــــــ ــــه
 
 
ما خــــردادی آ ...
 
 
خسیس نیستیم ........
 
چون جیبمون بزرگـــــــــــ ــــه
 
 
ما خــــردادی آ ...
 
 
خوش صحبتیـم ........ ...
 
چون حرفمون بزرگـــــــــــ ـــه
 
 
ما خــــردادی آ ...
 
 
بـــرترینیم .... ..
 
چون خدامون بزرگــــــــــــــــــه ♥ ♥
 

 



نظرات شما عزیزان:

Milad
ساعت16:27---9 مرداد 1395
گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...
اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی .


ترلان
ساعت1:17---20 خرداد 1393
.
زخــمهـایــم به طعنـه مـی گــوینــد : دوستــانــت ،
چـــقدر بـــانمـــک انـــد…..


عشق2طرفه
ساعت19:33---19 خرداد 1393
برای خیانت هزار راه است

اماهیچ کدام

به اندازه ی تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست...


عشق2طرفه
ساعت19:12---19 خرداد 1393
فقط امشبو با من اینجا بمون

بذار با تو رویامو قسمت کنم

میخوام تا خود صبح تو آغوش تو

به این حس خوب تو عادت کنم...


arman
ساعت20:19---18 خرداد 1393
نمیدانم چراهر که میگوید
دوستت دارم
ناگهان عطسه ام میگیرد
فکر کنم به زر مفت الرزی دارم
---------------------------------------------
سلااااام خبری ازت نیست یه پست جدید گذاشتم بیا و نظرتو راجع بهش بگو


کیان
ساعت20:15---17 خرداد 1393
لااااااااااااااااااایـــــــــ ــــــــــــک

کیان
ساعت19:58---17 خرداد 1393
وقعا دیگه نمیدونم چی بگم . لاااااااااااااااااایک

شیرین عسل
ساعت19:33---17 خرداد 1393
.
نمی‌دانم تا کی دوستم داری
هرجا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می‌گذارم
آخر خط من
باشد؟
.
.
.
تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !!!
.
.
.
آنقدر دوست داشتنى هستى ،
که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .
.

بیشتر: جملات زیبای دوستت دارم


ehsan
ساعت15:42---17 خرداد 1393
عاطفه اپم زود بیا نظر هم یادت نره

شیرین عسل
ساعت10:45---17 خرداد 1393

نیمکت عاشقی یادت هست ؟

کنار هم ، نگاه در نگاه و سکوتمان چه گوش نواز بود . . .

بید مجنون زیر سایه اش امانمان داده بود ،

برگ های رنگینش را به نشانه عشقمان بر سرمان می ریخت . . .

او نیز عاشق بودنمان را به رخ پاییز می کشید ،

اما اکنون پاییز . . .نبودنت را ، جداییمان را به رخ می کشد . . .

بگو ، صدایم کن ، بیا تا دوباره "ما" شویم !

مرحمی بر سوز دلم باش ، نگاه کن ، پاییز به من می خندد . . .

بیا داغ جداییمان را به دلش بگذاریم !

بیا کلاغ ها را پر دهیم تا خبر وصالمان را به پرستو ها مژده دهند ،

دوباره صدایم کن . . .



شیرین عسل
ساعت18:20---11 خرداد 1393

عشـــ♥ـــق یعنی هیچ وقت از نگاه کردنش سیر نشی
حتی اگه اون نبیندت . . .



نگار
ساعت14:16---10 خرداد 1393

شما خردادیا ک کلا بزرگین.
مثه مهر ماهیا...
خخخخخخ



mar♥jan
ساعت19:00---9 خرداد 1393

خواستے دیگـــه نباشے ،
آفرین … چــــه با اراده !
لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،
فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …



mar♥jan
ساعت18:58---9 خرداد 1393
ایول هر چی خردادیه

عشق2طرفه
ساعت17:38---8 خرداد 1393

وقتی درآ غوشم بود چشمانش را بست نمیدانم از

احساس زیاد بود یا خودش را در آغوش دیگری

تصورمیکرد...!



سَعيــــــــــــد
ساعت14:01---8 خرداد 1393

لايكــــــــــــــــــــــــ ـ
به سلامتي همه ي خــــــــردادي ها...
بالاخص دهه ي اولي ها
به سلامتي همشـــــــــون



سَعيــــــــــــد
ساعت13:58---8 خرداد 1393

سلام آبجي عاطفـــــــــه خوبي؟شرمنده كه يه مدت نبودم و دير بهت سرزدم ، بخدا خيلي شرمندم كردين تو اين مدتي كه من نبودم يه دنيا تشكـــــــر بابت لطف بي شمارتون....



شیرین عسل
ساعت9:31---8 خرداد 1393
من که شهریوری هستم چی

ممدی
ساعت18:55---7 خرداد 1393
سلاااام عاطفه جان خوبی؟؟ ممنون که بهم سر زده بودی دمت گرررم با مرام

عشق2طرفه
ساعت18:53---7 خرداد 1393
منم که مردادیم همین شکلیم بخداا

♥Bikas♥
ساعت17:05---7 خرداد 1393

گنجشک میخندید به اینکه چرا هر روز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم ...
و من میگریستم از این که حتی اوهم محبت من را از سادگی ام میپندارد....
-----------------------
با یک نظر وبلاگ خود را به عنوان یک پست در وب من بگذارید !



ترلان
ساعت8:56---7 خرداد 1393

قــــــــــــــــهرم...



با این دنــــــیای حسود که...



مرا انــــــــکار می کند از تو...



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت20:53---6 خرداد 1393
سلام ابجی عاطفه قالبت مبارک

✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت20:52---6 خرداد 1393

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست

همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !!



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت20:51---6 خرداد 1393

بند دلم را به کفش هایت گره زده بودم که هرجا رفتی دلم را با خود ببری
غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر !



نازنین
ساعت12:48---6 خرداد 1393
سلااااااااام عزیزم عه تولدت کی هس ؟ پیشاپیش مبالک باشه ایشالله به هرچی میخوای برسی

had____i
ساعت0:56---6 خرداد 1393
بس ما اردیبهشت هااا جی بس؟؟

hasti
ساعت21:55---5 خرداد 1393

بی تو هر روز مرا ماهی و هر شب سالی است
شب چنین ، روز چنان ، آه چه مشکل حالی است !



HOSSEIN
ساعت20:36---5 خرداد 1393




اینکه نامـــــــــــش

زندگـــیـــست

مرا کــــشت

حـــیــــران مانده ام

آنکه نامــــش مـــرگ است

با مــــن چــــه می کند...!



سید محمد
ساعت18:47---5 خرداد 1393

لالایی های شبانه ام

همه قصه های عاشقانه ای ست که از چشمان تو میخوانم



HOSSEIN
ساعت11:48---5 خرداد 1393

ای چرخ و فلک دوندگی ما را کشت / بر درگاه خالق بندگی ما را کشت

این زحمت روزگار ، این منت خلق ، ای مرگ بیا که زندگی ما را کشت . .



ندا
ساعت10:21---5 خرداد 1393
سلام اجی وبلاگت عالیه خیلی قشنگه خوشهال میشم به منم سر بزنی.موفق باشی

sahar
ساعت10:12---5 خرداد 1393

اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم نوشته: ساخت چین!!

سلام عزیزم...منم اپم)



salarlover
ساعت10:11---5 خرداد 1393

سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری خوشم اومد
لطفا بیا اینجا عضو شو ممنون میشم
facemy.ir
مشکلی پیش اومد می تونی بهم بگی



ترلان
ساعت6:05---5 خرداد 1393

تولدت مفاااااااااااالک اجی گل خوودممممم



مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت15:16---4 خرداد 1393
من مردادیم چی؟

❁ ◕ ‿ ◕❁
ساعت14:30---4 خرداد 1393

آرزو میکنم،در میان مردمی که می دوندبرای"زنده بودن"آرام قدم برداری برای"زندگی کردن"...
به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز در تو رو تشخیص دهد.
اندوه پنهان شده در لبخندت را...
عشق پنهان شده در عصبانیتت را...
و معنای حقیقی در سکوتت را...



♥ پسرک ♥
ساعت0:22---4 خرداد 1393
ما که نفهمیدیم میخوای تولدتو یاداوری کنی

yasi
ساعت22:52---3 خرداد 1393

mahya mohammadi :
ﻣﺘﻮﻟﺪ اذر ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﯾﻌﻨﯽ ﺧﺎﺻﯽ!
ﺧﺎﺻﯿﺘﺸﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ..
ﺑﺎﻣﺮﺍﻣـﯽ،.
ﺑﺎ ﻣﺤﺒﺘﯽ، ..
ﺑﺎﮔﺬﺷﺘﯽ، ...
ﻣﻦ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﯼ اذر ﻣﺎﻫﻢ. .
ﺯﻭﺩ ﺩﻝ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﻡ . . .
ﺩﯾﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ. .
ﺯﻭﺩ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﻢ. .
ﺩﯾﺮ ﺟﻮﺵ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻡ. .
ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻡ . . ؛
ﻣﯽ ﺳﻮﺯﻡ ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﺳﺎﺩﮔﯿﻢ. .
ﺻﺒﻮﺭﻡ . . ؛
ﺻﺒﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ. .
ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺑﺮﻭﻡ. . . ؛
ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻡ . . .



Nazanin
ساعت22:03---3 خرداد 1393

وای خردادی تولدت مبارکــــــــــ
انشاا... روز خوبی برات باشه روز تولدت
پیش پیش تبریک میگم دیگه

تنت سلامت در کنار خانوادت
انشاا... به آرزوهای قشنگت برسی!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 3 خرداد 1388برچسب:, ساعت 9:0 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |